Doskonały hotel mazury

Co roku wspólnie z moim narzeczonym spędzaliśmy urlop za granicą. Na wakacje woleliśmy jeździć do ciepłych krajów takich jak Egipt, Grecja czy Tunezja. Natomiast w zimie jakoś woleliśmy wyjeżdżać na narty w Alpy. Jakoś przenigdy nie docenialiśmy pubudzających ciekawość polskich miejsc, których jest de fakto kilka. Od tego roku postanowiliśmy zmodyfikować to w momencie kiedy przypadkowo przy przeglądaniu Internetu wyskoczyła nam reklama hotele mazury. Od tej pory postanowiliśmy zatem poznać uroki naszego kochanego państwie i na przekształcenie z wycieczkami zagranicznymi wybierać się także w krajowe. Zgodnie z naszym postanowieniem wyszukaliśmy najciekawsze hotele mazury i wybrać jeden spośród nich. Oferty zostały de fakto ciekawe i niedrogie a też na tyle ekskluzywne, że bez problemu mogłyby konkurować z tymi zagranicznymi, w których do tej pory bywaliśmy. Hotele mazury miały bardzo dogodne lokalizacje i szereg dodatkowych opcji w samym wyposażeniu. Poza hotelowych pokoi i restauracji skorzystać można było także z basenu, sauny, wypożyczalni kajaków czy rowerów. Cieszyliśmy się zatem na ten wyjazd, bo zapowiadało się rzeczywiście świetnie. Jak przed każdym wyjazdem sprawdziliśmy liczbę miejsc, które warto spostrzec i zaplanowaliśmy nasz ośmiodniowy wyjazd z całą starannością. Na każdy dzień zaplanowaliśmy co innego i trzeba przyznać, że o dziwo atrakcji nie brakowało a nawet przydałoby się ciut więcej czasu aby na spokojnie zdążyć skorzystać  ze wszystkich atrakcji. Jak dla nas gwoździem kodu miał być romantyczny spływ kajakowy, który zaplanowaliśmy już na drugi dzień po przyjeździe a to dlatego byśmy go powtórzyć w sytuacji gdyby bardzo nam się spodobał. Ponadto odnaleźliśmy kilka zabytków, które z ogromną przyjemnością i ciekawością będziemy chcieli zwiedzić.